Upravit stránku

Příspěvky diskuse


  • Dobrý den, Máme dveře i boční stěnu od vaší firmy. Bohužel dochází k výraznému protýkání vody při sprchování jak v oblasti pantu dveří, tak i v místě, kde se dovírají. Zjistili jsme, že jsou mírně diagonálně, tedy těsnící guma nepřesahuje přes okraj vaničky po celé délce. Ale to nevysvětluje protýkání vody u pantů. Guma je navíc ohnutá a nedaří se ji srovnat. V užívání jsou sprchové kouty krátce a ne soustavně, jedná se o chalupu. Lze dveře nějak vyladit případně vyměnit těsnící gumu? Děkuji moc Lucie Sklenáriková

  • Dobrý den, mám od vás sprchový kout CR 4N, prosím o doporučení vhodné náhrady sprchového koutu, tak aby pasoval na původní vaničku. Děkuji

  • Dobrý den, je možné vyrobit vanovou zástěnu PXV1 /700 s výškou 130? Děkuju.

  • Prosím jak mám postupovat při reklamaci jednoho ze 4 těsnění sprchového koutu konkrétně M9-123

    • Dobrý den, - Pokud jste produkt zakoupil u nás – prostřednictvím e-shopu https://www.roth-shop.cz/ nebo Outletu, pak se obraťte na jednu z těchto mailových adres: servis@roth-czech.cz nebo objednavky@roth-czech.cz Do zprávy uveďte Vám dostupné informace k reklamaci (svoje kontaktní údaje, číslo faktury / objednávky, název produktu a popis problému). - Pokud jste jej zakoupil jinde (Ptáček, SIKO, DIY řetězce atp.) – je třeba reklamaci uplatnit u subjektu, se kterým máte předmětný obchodní vztah, nebo jednoduše – obraťte se na toho, u koho jste nákup realizoval. Pouze tak lze totiž dle obchodního zákoníku reklamaci provést. S přátelským pozdravem Tým Roth czech

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti